Podaję do publicznej wiadomości, iż w dniu 30 listopada 2020 r. (poniedziałek) o godz. 1000 odbędzie się XXV Sesja Rady Miejskiej w zdalnym trybie obradowania z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie XXV Sesji Rady Miejskiej w Bolkowie.
- Powołanie Sekretarza obrad.
- Informacja o wprowadzonych do porządku obrad autopoprawkach.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych przez niego w okresie międzysesyjnym, w tym o złożonych interpelacjach i zapytaniach przez radnych
do Burmistrza oraz złożonej korespondencji. - Sprawozdanie Burmistrza Bolkowa z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Informacja na temat funkcjonowania oświaty w gminie Bolków z uwzględnieniem wyników nauczania za rok 2019/2020.
- Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o złożonych oświadczeniach majątkowych.
- Interpelacje i zapytania.
- Rozpatrzenie projektów uchwał:
- w sprawie przyjęcia rocznego Programu współpracy Gminy Bolków na 2021 r. z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
- w sprawie przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Bolków na lata 2021-2025;
- w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny dla Gminy Bolków na lata 2021-2023;
- w sprawie przyjęcia Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii dla Gminy Bolków na 2021 r.;
- w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Bolków;
- w sprawie zmiany statutu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie;
- w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Bolków;
- w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę
za gospodarowanie odpadami komunalnymi; - w sprawie ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe oraz określenia terminu, częstotliwości oraz trybu uiszczenia tej opłaty;
- w sprawie dokonania wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki tej opłaty oraz ustalenia stawki opłaty za pojemnik
i worek o określonej pojemności z odpadami komunalnymi powstałymi
na nieruchomości, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne; - w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości;
- w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty
za gospodarowanie odpadami komunalnymi; - w sprawie ustalenia górnych stawek opłat za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych, ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani
do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy; - w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
- Wolne wnioski i informacje.
Więcej informacji pod LINKIEM